piątek, 14 lipca 2017

Owsianka z jabłkiem i rodzynkami (gotowana na wodzie)


Pomysł na szybkie i bardzo sycące śniadanie - owsianka gotowana na wodzie wraz z dodatkiem startego jabłka, rodzynek i orzechów. Idealna dla wegan jak i osób, które starają się jeść zdrowo. Dodatkowo do owsianki nie dodałam ani grama cukru, ponieważ jabłko oraz rodzynki są słodkie i lekko ją osłodzą :)




Składniki na 1 porcje:
niepełna 1/2 szklanki płatków owsianych górskich (50 g)
1 i 1/4 szklanki wody
1 małe jabłko
garść rodzynek
garść orzechów włoskich
cynamon


Do garnuszka wsypać płatki i zalać je wodą. Gotować na małym ogniu. W międzyczasie jabłko umyć, ewentualnie obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Do gotujących się płatków dodać jabłko, rodzynki, lekko posiekane orzechy oraz wsypać cynamon. Całość wymieszać i jeszcze chwilę gotować. Gotową owsiankę przełożyć do miseczki i od razu podawać. 




1 komentarz:

  1. Przepyszna ta owsianka! Zrobiłam ją sobie rano na śniadanie i muszę przyznać, że wyśmienicie smakuje! 🙂 Już któryś raz z rzędu wzięło mnie na owsiankę i w końcu zrobiłam. Szukałam fajnego przepisu i Twój wpadł mi w oko. Warto wiedzieć, że owsianka jest korzystna dla zdrowia i figury. Ja właśnie odżywiam się zdrowo dlatego szukam takich przepisów. Polecam każdemu, kto dba o swoją figurę i chce dobrze wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń